|
|
|
UITNODIGING HOBAHO LELIEWEEK 2019 |
Hobaho organiseert van woensdag 11 tot en met vrijdag 13 september 2019 de Hobaho Lelieweek.
Alle relaties worden van harte uitgenodigd een kijkje te komen nemen en een hapje mee te eten tijdens de dagelijkse lunch en de barbecue op woensdag 11 september.
De lelieweek omvat:
• meer dan 100 vazen met lelies en potlelies
• tunnelkassen met lelies van Casino Lilies & Marklily
• product presentatie van bijzondere bolgewassen
• retail presentatie van geurende en niet geurende lelies
• dagelijks gratis lunchbuffet
• informatieve bijeenkomst met BBQ
Woensdag 11 september 2019
Thema: Vitale Samenwerking
14.30 uur Hans Kleijwegt – Van de Bos Flowerbulbs Holding BV
Hans Kleijwegt is CEO bij Van den Bos Flowerbulbs Holding en richt zich vooral op strategie, overnames en new business development. In zijn presentatie zal hij stilstaan bij de huidige lelie markt, wat zijn de ontwikkelingen binnen de export en hoe moet de leliemarkt meer gaan samenwerken om in de toekomst een duurzame en vitale leliemarkt te creëren. Onder Van den Bos Flowerbulbs Holding B.V. vallen onder meer Van den Bos Flowerbulbs, Southern Bulbs in Chili, Flamingo in U.S.A. en Canada. Alle bedrijven zijn actief in de bloembollen sector.
15.15 uur Edwin Steenbergen - Zentoo
Met enkele vooruitstrevende kwekers is Zentoo in 2007 begonnen met het bouwen van een kwaliteitsmerk in Chrysanten. Edwin Steenbergen mag dagelijks visie en leiding geven aan de samenwerking tussen de inmiddels 12 leden en het verder ontwikkelen van dit mooie vitale kwaliteitsmerk. Wat zijn de lessen die er geleerd zijn in twaalf jaar samenwerking, waar staat het merk nu en welke stappen gaan er in de toekomst gezet worden? Een boeiende en vooruitstrevende samenwerking.
15.50 uur Rokus Hassefras - Avalanche+®
Het merk Avalanche+® is een samenwerking van een selecte groep Nederlandse rozenkwekers die dag in dag uit in de weer zijn met wat ze graag ‘het mooiste werk van de wereld’ noemen. Die passie en vakkennis is terug te vinden in het merk Avalanche+®, maar ook in hun samenwerking. Hoge voorwaarden stellen aan elk product wat de deur uitgaat, en vooruitstrevend zijn als het gaat om de marketing hun merk en onderlinge samenwerking. Rokus Hassefras, marketing manager bij Dümmen Orange en eindverantwoordelijk voor het merk Avalanche zal inzicht geven waarom deze samenwerking zo vitaal is, al vele jaren lang.
Aanmelden kan door een email te sturen naar receptie@hobaho.nl
Vanaf 16.30 uur: borrel en barbecue
Donderdag 12 september 2019
Flower Science meets Wageningen University Research (WUR)
Nieuwste resultaten bloembollenonderzoek
Op donderdag 12 september a.s. komen deze onderzoekers naar Lisse om kennis te delen over lopende bollenonderzoeken, zowel fundamenteel als in de praktijk. Wat is het nut van deze onderzoeken voor uw bedrijf en wanneer is er een betrouwbaar resultaat om mee aan de slag te gaan?
Vanaf 16.10 uur zullen er plenaire sessies plaatsvinden bij Hobaho, waarbij o.a. Casper Slootweg stil zal staan bij “Vitale lelieteelt: naar een duurzame en robuuste bollenteelt”.
Aanmelden voor dit programma kan op de website: www.flowerscience.nl
|
|
|
|
|
|
|
|